Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Mudanya Belediyesi Zeytin ve Zeytinyağında Yeni Bir Marka Oluşturuyor
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Mudanya Belediyesi, kendi arazilerinde yetiştirdiği zeytinlerden elde ettiği zeytinyağını markalaştırmak için çalışmalara başladı. Belediye Başkanı…
Para çekme limitlerini 2 katına çıkaran bankalardan yeni hamle
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
ATM’lerden para çekme limitlerini iki katına çıkarmaya hazırlanan bankalar şimdi de günde iki kez dolup…
Hedge fon titanının tarife endişesi
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
ABD'nin önde gelen hedge fonlarından Citadel'in patronu Ken Griffin, ABD'nin seçilmiş başkanı Donald Trump'ın tarife…